BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Laptop medion kapot binnen de garantie

Bijdrage door gebruiker
01-02-2010
53 reacties
Mijn Medion laptop is binnen de garantieperiode stuk, waarschijnlijk de beeldkaart want ik kreeg 6 kleine beeldjes op het scherm en allemaal streepjes. Ik heb de laptop opgestuurd naar Medion en krijg na vier weken de volgende mail:

Helaas is uw notebook niet meer te repareren. Wij bieden u dan ook creditatie van de restwaarde aan.
Om deze te berekenen hebben we een kopie van de kassabon nodig.
Voor de creditatie verder af te ronden hebben we ook de volgende gegevens nodig.
Naam van de rekeninghouder, het bankrekeningnummer en welke bank de rekening loopt.

Ik wil graag de gegevens die op de laptop staan terug en ik wil natuurlijk niet zomaar de restwaarde terugkrijgen. De laptop heb ik 2 jaar en de garantie is 3 jaar. Wat kan ik eisen? Kan ik een gelijkwaardige laptop eisen of geld voor een gelijkwaardige laptop.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.