Begin februari kocht ik een laptop bij MM in m'burg een Fujitsu siens amilo l7310 prijs 599,= tevens kocht ik er een laptoptas bij.
Na 8 dagen ging deze stuk, het glas van de laptop was gebroken aan de binnenkant.
Ik heb er niets vreemds mee gedaan en aan de buitenkant zie je geen schade.
Bij Media markt werd me meteen verteld dat ik geen recht heb op een andere en dat ik deze zelf heb stuk gemaakt.
na een berichtje op deze site kreeg ik de tip om een brief te schrijven. Ik heb een mail verstuurd naar MM en kreeg na veel aandringen het aanbod van dhr cris de ridder om een onafhakelijk onderzoek te laten doen bij fujisu siemens...
deze week kreeg ik het volgende antwoord...
soort schade: breuk in het achterste glas van het lcd display.
oorzaak. er is een plek te zien op de achterkant van het display waar druk is uitgeoefend van buiten af.
Met zeer grote waarschijnlijkheid heeft er iets zwaars boven op de laptop gelegen, terwijl de laptop gesloten was.
Positie: iets rechtsvan het midden, iets boven het midden.
de glasplaat aan de kant waar normaal gekeken wordt is nog in takt.
Breuk van het display is danook geen fabrieksfout , maar wordt als "customer abuse" beschouwd. vandaar de prijsopgave
Dat dus volgens Fujitsu siemens.
Ik kan hem laten repareren voor 444,20
Mijn vraag is.
Sta ik in mijn recht als ik een nieuwe eis.
Ik he echt niets abnormaals gedaan met de laptop.
Aan de buitenkant zie je geen schade alleen al je deze aanzet zie je de breuk.
wat kan ik doen??
Ik hoop dat jullie me kunnne helpen
groeten Eduard