hallo
ik heb 10-11-2010 een laptop + internet abonnement aangeschaft bij ritel. nu heb ik vorige maand mijn internet abonnement afbetaald en prompt deed mijn laptop het niet meer.!
Tijdens het internetten viel deze uit en kwamen we niet meer verder dan het herstel scherm! nadat we de basis tests hadden uitgevoerd ( opstart test, harde schijf test etc..) kwam er in de uitslagen te staan dat de harddrive niet meer naar behoren werkt.!
nu zijn mijn vragen aan jullie: is HP/Ritel verplicht mij een windows 7 herstel dvd op te sturen? of hadden ze enige dvd bij de laptop moeten sturen? , komt dit vaker voor na 1 jaar?, klopt het dat er nergens staat tot wanneer ik garantie heb en wat de gemiddelde garantie duur is? (geen sticker op de laptop, niet in het contract (heel dom van mij zelf om daar niet naar te kijken en toch te tekenen), of op de website) en mag ritel mijn probleem doorschuiven naar de fabrikant (hp) ?
alvast bedankt voor de antwoorden!!