sinds vanmiddag is mijn laptop (Gericom, ruim 3 jaar oud, Windows XP, nooit problemen mee, behalve zeer traag opstarten, 10 minuten) verschillende keren opeens uitgegaan. Eerste keer klonk er ook een soort knalletje in/bij het toetsenbord. Laptop leek (even) geen stroom meer te krijgen, maar weet dat niet zeker. Wilde niet meer aan, pas na paar keer stekkers in en uit doen wel weer goed. Nog paar keer zomaar in 1 keer op zwart en meteen uit. 1 x bij aandoen foutmelding, advies om in veilige modus te starten, na poosje ging laptop weer aan. Paar x uitgegaan nadat ik laptop verplaatste. Kan ik nog iets zinnigs doen of is het een kwestie van wachten (of beter gezegd gewoon doorgaan)totdat hij helemaal de geest geeft? Wie heeft er een idee? Is er iets losgeraakt?