Ik heb een vraagje over bovenstaande laptop, deze hebben wij aangeschaft op 14-09-2004, besteld via Wehkamp (voor 999,00 euro) en na 16 maanden is de harde schijf kapot gegaan. Dus net 4 maanden uit de garantie......helaas.
Nu hebben wij hier al een aantal vragen bekeken, alleen hebben we niet kunnen vinden hoe het nu afgelopen is.
Siemens heeft ons aangeboden om met een "coulanceregeling" de harde schijf te vervangen voor 194,00 euro en 35 euro afhaalkosten, nu weet ik niet of of dit zo coulance is, bij de plaatselijke computerzaak hebben we er voor 105,00 euro een nieuwe harde schijf in laten zetten en hij was dezelfde dag gerepareerd!
We zijn benieuwd naar de verhalen van de garantietermijn van 2 jaar op dit soort producten en of het zin heeft om er werk van te maken om deze kosten terug te kunnen krijgen.
We hebben naar de klachtenafdeling van Siemens een brief geschreven dat we het belachelijk vinden dat hij sowieso na 16 maanden al stuk is en dat je mag verwachten dat van een bedrijf met zo'n grote naam er toch meer service te verwachten is en dat je voor die prijs toch wel een deugdelijker product mag verwachten.....
Maar we hebben het gevoel dat we daar ook niet echt veel mee gaan opschieten......wie weet raad?
Vast bedankt voor jullie antwoorden.
Ansepans