WEES VOORZICHTIG MET BESTELLEN BIJ WEHKAMP!!!
Vorige week zijn op onze naam via internet 2 laptops besteld bij Wehkamp.Toen ik de afleveringsbonnen op 27.03thuiskreeg heb ik direct naar de klantenservice gebeld.Men meldde mij dat ik me nergens zorgen over hoefde maken. Ik vroeg of het mogelijk was dat derden zonder legitimatie de artikelen op de afhaalpunten konden ophalen; men zei mij dat dit onmogelijk was.
Toen ik op de site doorklikte bleek echter dat beide laptops inmiddels waren afgehaald op het ophaalpunt!
Ik weer gebeld hoe dat kon; men zei mij dat dit uitgezocht zou worden en dat ik snel bericht zou krijgen. Ik heb een en ander nog per email bevestigd en tevens verzocht mijn accountgegevens bij Wehkamp te wissen.
Vandaag (01.04) heb ik nog steeds geen bericht ontvangen en zojuist naar Wehkamp gebeld; men zei dat men er nog steeds mee bezig was en dat mijn account inmiddels was geblokkeerd (wat blijkbaar niet aan mij hoefde te worden doorgegeven!!)
Men adviseerde mij om aangifte te doen van fraude! Ik was hier stomverbaasd over want naar mijn idee ben ik niet degene die aangifte moet doen maar Wehkamp zelf.
Ik heb wederom geeist dat mijn klantrelatie werd beeindigd en mijn account gegevens werden gewist, en dat ik daar een schriftelijke bevestiging van zou krijgen.
Men zou zorgen dat het in orde kwam, maar ik ben benieuwd.
Betreffende mevrouw van de klantenservice gaf toe dat dit wel vaker voorkomt bij Wehkamp!
Een waarschuwing en media-aandacht lijkt ge-indiceerd!
Met vriendelijke groeten,
[verwijderd door redactie]