wij hebben een acer gekocht bij de winkel central point! en na 2.5 jaar gaat het beeldscherm ge doen hij ging flikkeren en nu hebben we geen 17 inch maar een 15 inch beeldscherm maar wat nu?ik heb acer gebeld wat ze hier aan kunnen doen ik moest hem opsturen naar hun en dat kost 50 euro en dan konden ze me vertellen wat het ging kosten en dat moest k dan maar over maken en konden ze hem gaan maken. maar ik ga er wel van uit dat ik en langer mee kan doen dan 2.5 jaar. dus ik maar dat central piont gebeld en die konden ook niks voor me doen. ik heb zelf een brief gestuurd en zei zeiden dat die niet aan gekomen was en wat nu hun kunne ook niks meer voor ons betekenen wat een kutbedrijf. wie kan mij helpen ???
ik hoor graag van jullie ! met vr gr koen eggink