Beste mensen,
Omdat ik een oudere digibeet ben heb ik behoefte aan jullie kennis.
Wij hebben in maart 2012 2 computers gekocht bij BCC in Bergen op Zoom. Een Acer desktop die loopt als een trein en een Toshiba laptop, die zo langzaam is dat we er niet mee kunnen Skypen.
Wij hebben deze laptop gekocht voor onze vakanties om per Skype contact te kunnen houden met het thuisfront en onze bankzaken te regelen.
Zijn teruggegaan naar BCC waarop de verkoper vertelde dat het aan de processor lag en dat we dan maar een duurdere hadden moeten kopen.
Hetgeen we ook wel hadden gedaan als hij ons dit geadviseerd had.
Weer met dezelfde klacht teruggeweest naar BCC en hebben de laptop teruggestuurd.
Dit heeft geen verbetering opgeleverd. Wel zat er een brief bij dat ze de laptop volledig gereinigd hadden en de bios geupdate.
Ik vraag me nu af of dit normaal is voor een nieuwe laptop en of het wel een nieuwe is geweest.Heb inmiddels 2 weken geleden, geschreven naar het hoofdkantoor van BCC maar nog geen reactie ontvangen.
Graag wil ik jullie advies wat ik nog meer kan doen als BCC negatief zou reageren.