Ik heb in juli via de veronica,een Nokia 2600 met "abo"gekocht.
thuis bleek dat ik geen bereik had,maar ik zat er in ieder geval voor 4 maanden aan vast!(ik kreeg geloof ik 3 maanden 12,50 op de SIM )ik heb gezegd dat ik er toch niks aan had,omdat er geen bereik is hier,maar de teefoon wel graag wilde en dat kon.
Na betaling van de telefoon zou ik er van af zijn,maar in november werd er 10 euro van mijn rekening afgeschreven,na bellen met Orange(valt niet mee!)zou het "abo"omgezet worden naar prepaid.
Nuwas er weer 10 euro afgeschreven,dat heb ik teruggeboekt en weer gebeld,nadat ik vandaag de herrinering kreeg.Ik heb gebeld en gezegd dat ik 20 november gebeld had en dat ze het "abo"om zouden zetten naar prepaid,maar daar was niks van bekend bij Orange,dus nu moet ik alsnog 20 euro betalen voor een SIMkaart van Orange waar ik niks mee kan.
Ik heb de specificatie van KPN(vast telefoon)nagekeken en daar staat duidelijk op dat ik 20 november ruim 9 minuten gebeld heb met Orange.
Kan ik daar een kopie van maken om een klacht in te dienen tegen het Orange-beleid?
Zij zeggen van niks te weten en ik betalen??????
Ik heb het toch niet voor niks om laten zetten,ik heb hier niet eens bereik!!!!Dat had ik dan maar eerst na moeten vragen,zeiden ze daar doodleuk,volgens mij moeten zij die informatie toch geven?
Ik heb hier op kaasa nog eens Orange ingetikt,maar volgens meerdere reacties zijn ze nogal laks bij Orange.
Zou het helpen als ik de brief aangetekend verstuur of reageren ze adaar ook niet op?
Moet ik de herrinering betalen of wordt anders mijn "abo"stopgezet(lol)ofkomen de daar uit vorkomende kosten ook voor mijn rekening?
ik hoop dat het niet te ingewikkeld is geworden,maar vraag wel jullie hulp,alvast bedankt...