Hallo,
Begin november 2008 had ik een nieuw toestel met abbon. aangeschaft. Ik doe nooit lang met toestellen maar deze beviel me goed. Echter ik vond het geluid uit de spiekers altijd wat dof klinken en heb deze toen na 1 week alweer op gestuurd enkreegde telefoon toen weer 'gemaakt' terug.Vond alleen dat er niets veranderd was, maar hoorde van vrienden met hetzelfde toestel dat zij de helderheid van het geluid ook minder vonden op hun toestel. Nu enkele weken geleden, als iemand me belde viel het geluid van mn ringtone af en toe weg. Ik ben toen weer naar de belcompany gegaan waar ik het toestel ook gekocht had en zij stuurden m op. Het zou 2wkn duren maar na één maand nog niks gehoord te hebben heb ik er maar achteraan gebeld. Beetje laks van ze.
Ik ging mn toestel ophalen en toen ik weer richting huis ging vertoonde de telefoon weer dezelfde mankementen. Weer omgedraaid en het toestel meteen weer op laten sturen. Kreeg binnen 2wkn bericht en wilde m op gaan halen maar ze hadden m zelf al weer terug gestuurd omdat er iets nog niet functioneerde. Nou heb ik alsnog het toestel net opgehaald. Ik heb t-mobile maar de telefoon startte op met vodafone :S er staat een heel nieuw menu op (nieuwe software zei de verkoper me) en eenmaal thuis gekomen deed ie weer hetzelfde als waar ik m ondertussen al 3x voor op had laten sturen!!! Ik heb dus net boos opgebeld en gezegd dat ik een nieuw/ander toestel wil. De verkoper zei me dat dit niet zomaar ging, ik moest het toestel weer komen brengen en hun zouden m dan naar de samsung fabriek opsturen met de reparatiepapieren erbij en hun zouden dan bepalen of ik een nieuwe krijg. Ik vroeg de verkoper of ik niet gewoon een ander toestel uit kon kiezen of dan eventueel een ander type toestel aangezien de problemen die ik heb, andere mensen ook hebben dus niet dat ik dadelijk weer hetzelfde probleem heb met een nieuw toestel en weer dit hele verhaaltje meemaak.
Waar heb ik recht op??