BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

krijg niet genoeg ruimte om vraag te stellen

Bijdrage door gebruiker
30-01-2017
13 reacties
Na 4x gehackt te zijn geweest in 2 weken, heb ik mijn computer laten leeghalen en opnieuw laten installeren met Windows 7 en IE 11. Tevens heb ik nu een firewall van internetprovider Ziggo.
Sindsdien kan ik geen filmpjes meer bekijken, of ik heb totaal geen geluid, of ik krijg zwart scherm, dus helemaal niks. Geluidsinstellingen gecheckt, werken goed.
Kan misschien iemand mij vertellen of dat aan cookie instellingen ligt ( die ik wel accepteer) of aan de internet beveiliging van Ziggo?
Vind het erg vervelend want filmpjes vind ik een van de leukste dingen op internet.
Hartelijk dank voor alle eventueel aangeboden oplossingen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.