Ik heb mijn kredietlimiet bereikt bij Tele2, en daarom ben ik afgesloten. Ze sluiten me pas weer aan als ik een bedrag ter hoogte van 258 euro en 67 cent overmaak naar Tele2 Nederland BV met vermelding van mijn zogenaamde accountnummer. Het kan een aantal dagen duren voordat ik weer aangesloten ben.
Als ik bij mijn instellingen naar mijn mobiele gegevensgebruik kijk, dan blijkt dat het meeste gebruikt werd door applicaties die op de achtergrond data hebben verbruikt. Verder is er veel data verbruikt aan verschillende Google applicaties die blijkbaar wel op de voorgrond data hebben verbruikt.
Is het niet vreemd dat Tele2 ervan uit gaat dat ik zomaar ruim 250 euro kan overmaken, zodat ik weer gebruik kan maken van mijn telefoon???
Ik ben een jonge uitwonende student die hard moet werken om rond te komen. Ik ben te jong om in aanmerking te komen voor huurtoeslag, en heb altijd mijn maandelijkse facturen netjes betaald.
Ik heb eens rondgekeken op het internet, en het blijkt dat ik niet de enige ben die op onverklaarbare manier plotseling veel data heb verbruikt bij Tele2.
Is het dan niet vreemd dat ik van een Tele2 medewerker te horen krijg dat ik mijn kredietlimiet niet kan verlagen??
En is het normaal om iemands abonnement af te sluiten als diegene om wat voor reden dan ook het bedrag niet meteen kan overmaken?
Op 4 September heb ik een SMS gehad van Tele2. Hierin vermelden zij dat ik mijn kredietlimiet NADER.
In de week ervoor is er ruim 1 GB aan data verbruikt op de achtergrond.
Op 9 September heb ik nog 51 mb aan data verbruikt en word mijn abonnement afgesloten.
Ligt het aan mij, of lijkt dit op afzetterij?
Ik moet nu tot volgende maand wachten totdat ik weer een telefoontje kan plegen, ik voel me opgelicht!