Bij de jaarbeurs kwamen we de stand van de telegraaf tegen.Vervolgens zeiden ze mijn man dat het een proef abonnement is van 4 weken voor 16 euro.Mijn man had getekent en dachten we dat het ook zo was.Vervolgens kwamen we er later achter dat we een vast abonnement hadden.Ik bellen,want ik wilde het weer opzeggen.Vervolgens kreeg ik een meid die zei dat het niet opgezegd kon worden .Ze vroeg waarom we het op wilde zeggen.Ik zei dit wordt te duur een jaar abonnement die we niet gewild hadden.Ze zei me dat het wel omgezet kon worden dat we drie dagen een krant krijgen voor een jaar en dan betalen we 16 euro per drie maanden.Zelfs dat hebben ze niet nagekomen.Vandaag belde ik weer en zeiden ze me dat het niet omgezet kon worden .Die mevrouw die me dit aansmeerde wist niet dat het niet kon.Waarop ik zei,dat ze dan beter hun personeel moeten inlichten.Waarom moet de klant de dupe worden van verkeerde handelingen door het personeel van de telegraaf.Nu kom ik er niet van af.Stelltje tuig dat het is.Z o ga je niet met klanten om.Ik heb kassa geschreven om dit te behandelen.Maar ja daar wordt je ook al niet wijzer van want ze behandelen toch niet alles.