Goedenmorgen allemaal,
Ik ben net naar aanleiding van mijn mail naar de redaktie van Kassa gebeld door een medewerker van de KPN. Ik heb zijn telefoonnummer gekregen voor het geval dat het toegezegde bedrag van €178,- niet op mijn rekening wordt gestort. Mijn geheime nummer ben ik kwijt, dat is niet meer te verhelpen, dus bellen de mensen maar in via mijn mobiel, dat is niet anders. Ik bel ze dan wel terug.Ter compensatie heb ik 4 maanden gratis abonnement gevraagd en nogmaals gewezen op het teveel aan telefoonkosten dat van mijn rekening is afgegaan. Ook dat krijg ik nu gecrediteerd, totaal dus €178,--. Mocht ik dit niet binnen 3-4 weken krijgen, dan kon ik hem rechtstreeks bellen op zijnvaste nummer.
Excuses van de KPN bij deze en mede dankzij de aandacht van jullie als collega's en de alertheid van redaktie van Kassa om mijn mail door te sturen, kan ik nu eindelijk de zaak afsluiten.
Ook de technische dienst heeft me nog gebeld en we zijn alles bij langs geweest, maar de telefoonverbinding valt minimaal een keer per dag weg en daar valt schijnbaar niks aan te doen, dus dat neem ik dan maar op de koop toe. Nogmaals bedankt allemaal en de hartelijke groetjes, Elena