BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

KPN/MOBIELE TELEFOON/

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
10-08-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik ben 2x afgesloten geweest van het gebruik van de mob.telefoon zonder dat ik dat gemerkt had.

Het is telkens volgens KPN in de nacht gebeurd maar omdat de betalingen elkaar doorkruisten ben ik direkt weer ingeschakeld.

(dus uitgeschakeld en direct weer ingeschakeld en er zijn mijn dan kosten van ongeveer € 28,00 in rekening gebracht hiervoor)

Mijn vraag aan KPN is toen geweest, stuur mij een overzicht op welk tijdstip ik uit en weer ingeschakeld ben geweest omdat ik dat nooit gemerkt hebt.

De eerste keer is aangegeven dat ik zo'n overzicht zou krijgen doch heb dat nooit mogen ontvangen. Deze zaak -omdat ik nog steeds wacht op de mij beloofde overzichten en dan betalen - is nu overgedragen aan een incasso bureau.

ik heb gisteren mw Van Deursen van GGN Incasso BV aan de telefoon gehad, die mij erop wees dat ik bij het aangaan van de overeenkomst toestemming heb gegeven dat zulke overzichten nooit gegeven worden.

Het is niet zo dat ik niet wil betalen, maar ik wil wel weten waarvoor ik betaal daar ik nooit gemerkt heb afgesloten te zijn geweest.

Kunt u mij hierbij van info voorzien aub.

Mvg

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.