Via KPN.com een Nokia 7600 besteld.
Bevestigingsmail gekregen, daarna keurig mails mbt de bestelling, maar via de track and trace link kon ik mijn bestelling niet vinden.
Ordernummer en postcode waren conform de bestelling (bevestigd middels KPN's bevestigingsmail) maar de combinatie leverde geen match op.
Toen ik enkele dagen later vernam dat er op een adres waar ik twee jaar geleden woonde een pakketje van KPN voor mij was afgeleverd (aan de andere kant van het land!!!) werd er veel duidelijk.
Oude postcode ingevoer, en jawel hoor, daar was alles terug te vinden over de bestelling.
KPN gebeld, maar die kon niets voor mij doen.
Zelf geen klacht kon er ingediend worden.
De telefoniste had overlegd met haar collega, maar samen vonden ze dat ik waarschijnlijk de gegevens fout had ingevuld. Niet dus, want de bevestigingsmail bevat wel de juiste gegevens.
Er was wel een leidinggevende, maar die werd mij NIET terbeschikking gesteld, "omdat die niet over dit soort klachten gaat".
Ook kon ik volgens haar geen klacht ergens anders indienen.
Dat kan ik wel, namelijk bij elke digitale mogelijkheid die ik kan vinden, waaronder deze.
Mensen, koop uw telefoon gewoon in de winkel, en zeker niet online bij de KPN, want het is best mogelijk dat er iets misgaat, en in mijn geval WEET ik waar de telefoon terecht is gekomen, maar anders zit u mooi zonder toestel.
En het is helemaal van de zotte dat je niet eens een klacht in kan dienen.
KPN: Service een 0, maar die kan ik helaas niet invullen.