BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN Zakelijk Webhosting

Bijdrage door gebruiker
05-05-2014
2 reacties
Ik heb een klacht over KPN Zakelijk.
Ik ben beheerder over een site, die gehost wordt bij KPN. (Mijn Bedrijf Online)
KPN zegt al meer dan een jaar dat ze het pakket (Mijn Bedrijf Online) zouden upgraden.
Zie:

Ik heb al verschillende berichtjes gestuurd op Twitter, ze zeggen dat ze er mee bezig zijn. Er is wel een keus om het abonnement te beëindigen en dan opnieuw aan te vragen. Je moet dan wel je gegevens veilig stellen! Wat niet kan, je kan niet een back-up downloaden.
Ik heb ook al een aantal keer telefonisch contact gehad met KPN. Daar zeggen ze eerst dat ze er niks van afweten. Maar later weten ze er wel wat van af. Zegen dat ze er druk mee bezig zijn en geen termijn kunnen zeggen wanneer de upgrade plaats vindt.
Het komt er op neer dat KPN geen juiste antwoorden geven en geen antwoord geeft over mijn klacht die ik aan hun had gestuurd. En je kan niet iemand van de afdeling spreken die over webhosting/upgrade gaat.
Ik vindt het een slechte service van KPN!!

Zijn er anderen die ervaring hebben met KPN Zakelijk? En dan op het gebied van KPN Webhosting Online.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.