Hallo,
Ik had een zakelijk internet + bellen pakket bij de KPN, deze hebben ze afgelopen september/oktober ineens afgesloten omdat ik volgens hun opdracht zou hebben gegeven om een ander pakket te nemen. Ik heb hier echter nooit om gevraagd. Na ontelbare telefoontjes (opgeteld uren bellen), en een heleboel frustratie's heb ik van het escalatie team van de KPN te horen gekregen dat ik zelf moet gaan mailen om van mijn 2 jarig abbonement af te komen. Daarbij kreeg ik allemaal interessante woordjes toegeschoven die ik dan in mijn mail moet verwerken zodat het opgepikt word. Helaas word bij de KPN niets opgepikt en laten ze hun klanten zodra ze een probleem hebben gewoon stikken. Wat wel erg goed gaat bij de KPN is factureren dit loopt namelijk nog steeds zonder problemen door. Een klein probleempje hierbij is dat als je belt niemand bij de KPN schijnt te weten door welke van hun afdelingen dit gefactureerd word. Sterker nog volgens sommige KPN medewerkers heb ik nooit bij hun in het bestand gestaan, mijn facturen beweren toch echt anders.
Mijn vraag! weet iemand mischien hoe ik van het meest waardeloze telecom bedrijf van Nederland af kom voordat ik omval door een te hoge bloeddruk.
Wegens advertentie's die geplaatst zijn, het doorfactureren en de klandizie die ik hierdoor misgelopen ben heb ik inmiddels een behoorlijke schade geleden en ik ben niet van plan het hierbij te laten.
Mijn visie is zonder klanten kan de KPN niet bestaan, Wij betalen dus hun rekeningen en dus zouden ze wel eens wel wat zorgvuldiger met hun klanten om mogen gaan.
Staat u ook met uw rug tegen de muur net als ik mischien kunnen we dan met meerdere gedupeerde mensen samen iets gaan ondernemen. De massa krijgt altijd nog meer voor elkaar dan 1 individu.
MVG. Arno de Rooij