Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Wij hebben momenteel 4 zakelijke abonnementen lopen bij KPN. De zaken gingen altijd goed en altijd keurig en netjes de acceptgiro’s betaald. Ook al leek het wel opeens duurder te zijn geworden. Maar ja druk aan het werk en weinig tijd om dit eens goed na te kijken.
We zijn werkzaam in de bouw en zoals iedereen wel gehoord heeft ligt de bouwsector volledig op zijn gat en kunnen we nauwelijks de touwtjes aan elkaar knopen. Dus we moeten flink bezuinigen op alles.
Zo ook op de mobiele abonnementen. We kwamen er achter dat KPN (zonder ons medeweten) in de maand November 2011 opeens 4 van de 5 abonnementen heeft gewijzigd van Bedrijfsbundel 22,50 naar i-Bedrijfsbundel 22,50. Oke, toegegeven, daar zijn we een beetje laat achtergekomen.
Maar oke even duur en leuk en aardig, maar ook zat er opeens een i-Bedrijfsbundel 1000 MB bij (internet 1000MB). Dit terwijl we allemaal een Nokia 3310 model hebben. Dit hebben we ook nooit gevraagd of toegezegd aan KPN.
We hebben KPN gebeld over dit akkefietje en hun houden zich ook voor de domme. Handtekeningen kunnen ze al helemaal niet vinden.
Mijn vraag is: is er nu sprake van contractbreuk van KPN zijn kant en is er een mogelijkheid dat we per direct naar een andere provider kunnen overstappen met nummerbehoud, want we hebben het helemaal gehad met KPN.
Overigens hebben we dit al via KPN geprobeerd, zowel telefonisch als per email, maar KPN gedraagt zich compleet onbeschoft via de telefoon (klantenservice zei op laatst: nou dan zeggen we binnen nu en een seconde uw abonnement op zonder nummerbehoud en dan is het gebeurt, dat wilt u toch graag? (met een zeer negatieve toon) wtf?) en op mails reageren ze nooit.
Ook hebben we geprobeerd bij de telefoonwinkel of we dan een gratis Samsung Galaxy S3 konden krijgen, want dat mag wel voor zo’n duur abonnement (was de gedachte). Maar dan moesten we per man 300 euro bijbetalen. We betalen 44 euro per abbonement trouwens, bij Vodafone krijg je de S3 gratis bij 50 euro zakelijk abbonement wtf?