BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN www.payinfo.nl

Bijdrage door gebruiker
27-11-2010
5 reacties
Ik lig al een tijdje overhoop met KPN over in rekening gebrachte kosten voor www.payinfo.nl. Ze zijn niet in staat me te helpen de dienst (?) uit te zetten of me te vertellen waar ik me voor aangemeld heb. Het vreemde is dat er echt op hele rare momenten met bepaalde intervallen kosten in rekening worden gebracht. Ik wil hier eerst meer duidelijkheid over voordat ik het betaal!

Ik heb sindsdien alleen de abonnements en werkelijke belkosten betaald en niet het bedrag waarover het dispuut gaat. Zowel schriftelijk als telefonisch het dispuut gemeld, maar geen enkele reactie. Ze hebben me nu afgesloten, dreigen met incasso en hebben me aangemeld bij Preventel. Wat nu???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.