BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kpn, storing, niet de beloofde mb `s , onbeschoft

Bijdrage door gebruiker
01-01-2011
21 reacties
hoi,
ik heb al ca 7 weken ruzie met de KPN, ik heb tv, internet, en de gewone telefoon,
nu hadden zij Ca een maand terug mijn nummer niet goed aangesloten, ik heb voor 16 euro moeten bellen en eindelijk kreeg ik iemand van de technische dienst en zag dat ze de verkeerde poort hadden gebruikt..binne 2 min klaar ??????? terug gevraagt, ook heb ik bij die vraag het verzoek gedaan het contract na te komen en mij die 8 mb te geven ipv 5,7 download en 37 kb upload...
hierop kreeg ik een mail terug dat ik maar de klantenservice moest bellen ??? nou dat verdom ik dus.... ik heb ook een gewone brief geschreven, maar ook hier weer van sorry voor klachten belt U 0900 enz willen die KL **** nu gewoon m `n geld van de mobiel hebben , moet ik het maar gewoon overmaken ?? zovan hier heb je mijn 22 euro voor mijn abbotje ik zal het u maandelijks overmaken maar verdom het U te bellen....eerst die 16 euro terug....aso zooitje daar....moet er nog 9 maanden mee doen...me tv lijkt wel een nerveuze ligpuzzel, blokjes en stilstaand beeld ?? dan maar weer helemaal niks , gaat maar door ... en bellen is de enige optie , nou dat maakt mij pissig .......en internet opent als een vertraagde film ???? zelfs m `n google starpagina ....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.