Al geruime tijd heb ik internet via inbellen, met een vaste KPN lijn en internet van Tiscali. De laatste maanden rekent KPN, zoals op de telefoonrekening te zien is, steeds een halve minuut extra per keer dat ik online ben. Ik houd zelf namelijk een lijstje bij, waardoor ik de rekening van KPN kan vergelijken. Hebben meer mensen deze klacht? Telkens een halve minuut extra betalen tikt immers ook wel aan!Ik ben trouwens van plan om over te stappen naar ADSL...;-)