BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN regelt het voor u!!

Bijdrage door gebruiker
18-10-2005
2 reacties

15 juni mijn belplus abbonement met alle toeters en bellen telefonisch omgezet naar een "kaal" bel basis abonnement, en waarrempel, 21 juni de bevestiging binnen!!

Zelfs de eerstkomende factuur alles netjes verrekend, KNP een tevreden klant er bij??

Nee hoor...de daaropvolgende rekening gewoon weer BelPlus met alle toeters en bellen op de faktuur!! Bellen maar weer en men geeft toe dat e.e.a. met de volgende factuur verrekend zal worden.

2 dagen later...brief van KPN!! Uw belplus abonnement wordt binnen 3 dagen omgezet in belbasis!!!

Snapt u het nog...nou ik niet!!!!! En weer bellen met KPN en tot mijn verbazing blijkt enkele dagen na mijn eerste brief het abonnement weer te zijn omgezet van belbasis naar belplus???!!!

Het spookt bij KPN..of zijn er meer mensen met deze ervaring???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.