BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN Premium verkopen, standaard leveren

Bijdrage door gebruiker
01-10-2013
6 reacties
Ik kom er gisteren in samenwerking met een vriendelijke helpdesk medewerker achter dat ik terwijl ik een premium abbonement heb ik maar internet geleverd krijg voor een standaard snelheid en dat via de posctodecheck ook blijkt dat ze dit nooit aan mij hadden mogen verkopen... Waarschijnlijk is dit probleem geleidelijk aan ontstaan door het verhogen van de internetsnelheden. Mijn lijn kan blijkbaar niet meer aan dan 40 Mb/s ipv de betaalde 80 Mb/s.
Ik baalde van de lage snelheid, vandaar dat ik de helpdesk belde...
Ik ga inmiddels over naar Ziggo, Ik wil natuurlijk nog wel mijn teveel betaalde geld terug. De helpdesk bood mij een korting van 10 euro per maand gedurende een jaar aan als ik een nieuw standaard abb. zou afsluiten voor 1 jaar. Tevens zou ik nog 1 maand abb geld retour krijgen.
Uit dit blijkt duidelijk dat ze in gebreke zijn gebleven. Wie heeft tips hou ik mijn geld terug krijg?
Het is trouwens heel zinvol om via de postcodecheck te kijken of het abb dat je hebt afgesloten hebt wel geleverd kan worden!!
vr grt Hans
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.