Wij zijn, via een aanbieding van KPN, van Ziggo naar KPN overgegaan. Alles-in-een-plus van Ziggo naar alles in een inclusive van KPN. Zelfs met een bon van 100 euro voor bewoners van Borne, als we de oude Ciscobox van Ziggo zouden opsturen. Bovendien per 4-12 ook de mobiel naar KPN. Het waren de all-inclusive overstapweken waarin de overstapservice was inbegrepen. Echter nu blijkt KPN alleen de telefoon te hebben opgezegd en de monteur te hebben gestuurd die vervolgens glasvezel, telefoon en tv en internet installeert. Zoals besteld. De coaxkabel is niet meer te gebruiken. Vervolgens krijgen wij een brief van Ziggo waarin alles in een is opgezegd en waarin een Z2 is besteld??? Toen wij hierin doken zei Ziggo dat KPN alleen de telefoon had opgezegd en KPN zegt" jamaar in de bevestiging staat de opzegservice niet vernoemd. Ze leggen het dus bij ons neer!! Hoe moet je in hemelsnaam tegen zo"n machtsmisbruik opstaan?? Nogmaals als je een aanbod besteld: Alles in een van KPN met opzegservice, is het dan niet heel normaal dat dan dezelfde service wordt opgezegd bij de oude provider? En hoe kan de monteur van KPN dan wel alles vervangen??