BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN opzegging

Bijdrage door gebruiker
02-12-2014
10 reacties
Ik heb op 9 oktober telefonische opgezegd met de KON voor vast bellen plus digitenne. Ik kon dat allemaal in een keer makkelijk. ik heb een SMS gekregen voor wanneer ze de digitenne spullen zou ophalen. Verbaasd was ik toen ik een factuur voor thuisbellen van dec/jan heb gekregen.Ik belde en bleek dat het nooit bij hun doorgekomen is. Ik heb geeb bewijs dat het wel zo in ontvangen, alleen de digitenne. Nu wordt er gezegd dat de telefoontjes opgenomen kunnen worden. Ik wil dat ze dat telefoontje weer luisteren. Ik heb inmiddels een boze mail geschreven naar hun en mijn geld al laten terug storten.(automatische incasso). Wat kan ik hier aan doen? Ik moet het weer gisteren 1 dec weer opzeggen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.