Ik ben al 15 jaar een trouwe klant van de KPN, ik heb bij KPN een belabbonement, sinds 2 jaar heeft mijn man dit abbonement laten omzetten in een KPN winkel naar een internet plus bel abbonement. De medewerker heeft ook mijn mans rekeningnummer gevraagd voor het abbonement.
Toen het abbonement was overgezet waren wij 1 week niet telefonisch bereikbaar, want wat bleek nou KPN had ons een nieuw telefoonnummer gegeven, zonder dat wij hier zelf om hadden gevraagd. Ook zijn wij niet door KPN geinformeerd hierover niet via een brief, niet via een telefoontje helemaal niets.
2 weken geleden ontvang ik een factuur van de KPN. In alle jaren dat we abbonee zijn hebben wij nooit een factuur ontvangen.
De factuur hoorde bij ons ´oude´nummer wat wij al 2 jaar niet meer gebruiken.
Wat blijkt nou mijn man en ik betalen allebei 2 jaar lang 50 euro per 2 maand. Terwijl het ´oude ´nummer niet eens meer in gebruik is. Ik betaal al 2 jaar lang gratis 50 per 2 maanden aan KPN.
Herhaaldelijk heb ik contact opgenomen met de KPN winkel, herhaaldelijk heb ik contact opgenomen met de klantenservice van KPN maar elke keer krijg ik een onklantvriendelijke vrouw aan de telefoon die al 3 keer de telefoon erop heeft gegooid omdat ze zegt dat ze mij niet kan helpen en het was mijn fout dat ik dit niet eerder heb ontdekt.
Ik wil dat geld wat ik 2 jaar lang voor niets heb betaald terugkrijgen.
Graag wil ik weten wat voor stappen ik moet ondernemen om dit voor elkaar te krijgen.
Groetjes Julietta