KPN heeft op mijn factuur in september stomme fouten gemaakt. Na heel veel bellen werd ik naar Planet gestuurd en Planet stuurde mij weer terug naar KPN. Daarom heb ik in oktober een klacht gestuurd naar het correspondentie-adres. Hier werd niet op gereageerd en in de eerste week van januari heb ik opnieuw een brief gestuurd. Ook hier wordt niet op gereageerd. Wat kan ik nu doen, want ik krijg nog steeds geld van KPN en heb ook de papieren om dat te onderbouwen.