Goedemiddag,
Naar mijn gevoel ben ik flink opgelicht bij KPN na al 7 jaar klant te zijn. Ik heb mijn abonnement laten verlengen van Hi naar KPN met een Samsung S2 en een 1jarig abonnement. Ik had al heel veel gedoe gehad met Hi waardoor ik de opzeggingslijn had gebeld of ze nog een laatste aanbieding voor mij hadden anders was ik van plan om over te stappen.
Deze aanbieding hadden ze wel, meneer bij de klantenservice zei namelijk van ik zou hoog met het abonnement instappen (abo van 72,50) waarna je het gelijk de eerste week via mijnkpn kan aanpassen naar een lager abonnement naar keuze.
Nou kon ik niet inloggen op mijnkpn waarna ik gemaild heb met de klantenservice en zij mij vertelden dat ik pas het abonnement na 3 maanden kan verlagen. Ik belde daaropvolgend de klantenservice en er was weer een dame die mij vertelde dat dit na 1 maand kon. Het was namelijk voor nieuwe contracten 3 maanden en ik had een verlenging. Ik heb gevraagd of ik dit zwart op wit kon krijgen maar dat kon niet volgens mevrouw, ze konden zelfs geen email sturen. Het stond in de voorwaarden volgens haar. Ik vervolgens na het telefoongesprek in de voorwaarden gekeken, staat hierin ook 3 maanden...
Nou is er 2 keer gelogen tegen mij over het termijn (om de voorgaande keren met andere problemen nog maar even buiten beschouwing te laten) en ben ik met de verkeerde informatie ingegaan op het aanbod wat mij is gedaan.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb het abonnement nu een week maar ik had ook al gelezen dat je het niet meer kan annuleren omdat het direct is ingegaan.. Ik heb wel namen van de 2 mensen die mij dit hebben toegezegd maar daar kan ik ook niet veel mee..
Het liefste wil ik helemaal van KPN af of mijn abonnement gewoon naar beneden. Ik ben namelijk heel boos op ze. Ik ga vanavond nog een keer bellen en dan neem ik het gesprek op.
Alvast bedankt!