BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN met een Nokia

Bijdrage door gebruiker
31-01-2009
Reageer

2 maand geleden heb ik een nokia n95 8gb aangeschaft met abonnement. Nu gisteravond tijdens het sms gaat mijn flitser af en knapt mijn scherm aan de binnenkant kapot. Vervolgens ga ik naar de KPN winkel en daar zetten ze de telefoon aan(note: breuk was nog zwart), ze gaat naar achteren naar een collega en komt vervolgens terug met de telefoon en zegt dat het mijn eigen schuld is (note: breuk is wit geworden), ik zou er te hard op hebben gedrukt, laten vallen of wat dan ook. Telefoon heeft nog geen deuk of kras opgelopen en is ook nog maar 2 jaar oud. Vervolgens krijg ik te horen dat het mijn eigen schuld is en van af dat moment houd ze haar mond en met andere woorden mag ik op rotten uit de winkel. Ik ben naar de buren van de winkel geweest(Telfort) en daar heb ik gevraagd, of het inderdaad terecht is wat KPN doet en of het waar is van mijn breuk in de display. Telfort zou hem hebben aangenomen en hebben laten onderzoeken(€39,- verzendkosten). Maar KPN daarin tegen heeft hem niet aangenomen en me er gewoon mee laten zitten. Telfort heeft voor mij(terwijl ik daar geen klant ben) opgezocht naar een nokia care center en had het geluk dat er 1 in de buurt was. Daar heb ik me telefoon heen gebracht en nu gaan ze daar onderzoeken of het garantie is of niet. ondertussen heb ik een klachtenformulier opgestuurd naar KPN met de behandelingswijze van de medewerker is des betreffende winkelWat mij nu zorgen maakt is de zwarte breuk die ik had en de witte breuk waar de medewerker mee weer kwam.Dit kan toch niet zo behandeld worden door een winkel. Telefoon is nog GEEN 2 maand oud en volgens de wetboek zijn ze me verplicht te helpen of vervangende soortgelijke product te leveren en mocht dat nog niet het geval zijn dan geld terug incl. abonnements opzegging per directDit is vandaag allemaal gebeurd en ben ten einde raad. Hoop dat iemand mij hier meer mee kan helpen of informatie kan verstrekken. Telefoon ligt nu bij een nokia care center maar toch maak ik me zorgen en weet ik niet zo goed wat ik hier nu mee moet of niet

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.