Mijn vriend is 2 maanden terug van Hi naar KPN overgestapt. Doordat hij hierdoor een nieuw abonnement aanging, kon hij een nieuwe telefoon krijgen. Volgens track&trace zou deze 6 augustus jl. bezorgd worden. Echter een paar dagen erna was er nog niets. Mijn vriend ging op track&trace kijken en blijkt dat de telefoon vermist is geraakt in het distributiecentrum.
Mijn vriend heeft gelijk contact opgenomen met KPN en ze zouden er achteraan gaan. Week erop weer gebeld, hetzelfde verhaal. Het volgende telefoontje wordt er opeens verteld dat ze 20 werkdagen hanteren om het bij tnt te laten onderzoeken. Daarna heeft mijn vriend nog een aantal keer gebeld, maar ze proberen zich er steeds uit te lullen dat hij eerste 3 maanden niets hoeft te betalen bla bla. We zijn inmiddels 8 weken verder en nog geen telefoon. Bij het abonnement zit internet en dat kan hij bij z'n huidige telefoon niet goed gebruiken. Daarnaast kijkt hij al 2 maanden uit naar z'n telefoon en is nu heel teleurgesteld in kpn. Ze kunnen totaal nog geen indicatie geven wanneer hij wel daadwerkelijk zijn nieuwe telefoon mag ontvangen.
Iemand die kan vertellen wat onze rechten hierin zijn of met adviezen kan komen?