We hebben nu zo'n 3 jaar interactieve tv en internet bij kpn en nooit problemen gehad tot nu toe, we zijn inmiddels verhuis
naar onze nieuwe woning.
Voor de verhuizing hebben we nettjes en ruim op tijd de verhuizing door gegeven aan kpn, we hebben netjes bevestiging mail gehad enz en volgns kpn zou het op 7 dec overgezet worden op onze nieuwe adres, het is niet gebeurt ik dus bellen om na vraag wat blijkt er is iets mis gegaan de verhuizing was om enige reden geannuleerd zonder dat ze het hadden gemeld. dus de nieuwe afspraak was dat het op 9 jan zou gebeuren. Wederom is het niet gebeurt, ik dus weer bellen voor na vraag wat blijkt tot mijn verbazing krijg te horen dat ze nooit en verhuizing binnen hadden doorgekregen en dat ze niets in het systeem konden vinden erover.
dus mijn vertrouwen in kpn was verdwenen en besloot ik om op te zeggen.
volgens kpn wordt het op 4 feb de contract beëindigd. en ze zouden en bevestiging stuuren, hebben ze niet gedaan dus ik bellen volgen hun is het nog in behandeling en wordt het op 4 dec opgezegd. maar ondertussen betaal ik 2 maanden de rekening terwijl ik geen gebruik kan maken van hun diensten rondt uit schandalig van kpn,
zjn er mensen die ook zulk ervaring hebben gehad met kpn