@ grootvader.
We hadden het over faxen wel, faxen kan. Vandaag heb ik twee experts laten kijken naar mijn verbinding. Op internetbellenGo kun je dus een splitter in je eerste telefoonpoort doen en je telefoonaansluiting die je eerst in de poort van de experiabox had doe je in de splitter. Klaar, dus dat werkt.
Nu was mijn klacht bij KPN dat mijn geheime nummer 4 keer is vrijgegeven en dat mijn gesprekken steeds afgekapt worden. Vandaag dus 6 keer. En dus hebben we onderzoek gehouden. Mensen gebeld die ook KPN hadden. Bij een mevrouw was de KPN zelf geweest, maar kon niks vinden. Ook haar verbinding werd steeds afgebroken. Let op!..........de internetverbinding wordt wel behouden. Dus we hebben allemaal hetzelfde probleem en dat ligt NIET aan de aansluiting. En ook niet zoals door medewerkers van KPN wordt gesuggereerd aan de software op de computer! Wij denken hier eerder aan overbelasting van de lijn. Meldt u massaal en laat Kassa de KPN hierop eens ondervragen, want dit klopt voor geen meter.