Hallo allemaal,
Ondanks het feit dat ik eerst een aanvraag heb gedaan voor een nieuw ADSL abonnement (InternetplusBellen van KPN) en pas daarna mijn Versatel family abonnement heb opgezegd (looptover anderhalve maand af)werken diverse afdelingen bij KPN langs elkaar! Eerst ontving ik een bevestigingsbrief van KPN met alle kontraktgegevens incl. automatische incasso etc. moest tevens accoordhandtekening insturen, ook gedaan. En toen..... belde me een paar dagen later een dame die me vertelde dat het hele verhaal om technische redenen niet kon doorgaan! Waarom kon ze me niet duidelijk maken; ik zei dat ik KPN aan het contract hield en dat de deal door moest gaan volgens deovereengekomen voorwaarden. Toch ontving ik een afzeggingsbrief en toen ik daarop de servicedesk van KPN belde kreeg ik het volgende antwoord:
DE OUDE ADSL-LIJN MOET FYSIEK ZIJN ONTBONDEN VAN HET NETWERK ALVORENS EEN NIEUWE AANVRAAG KAN WORDEN INGEDIEND!!
Daar het in de praktijk een aantal weken/maanden duurt eer alle zaken rond een aanvraag zijn geregeld betekent dit dat je ook een aantal weken/maanden zonder ADSL-internetverbinding zit! Nergens op de aanvraagsite/formulier wordt dit duidelijk vermeldt.Ook heeft men ondertussen de gratis monteur afgeschaft en kost dit nu€ 49.MAG EN KAN KPN DIT ZOMAAR DOEN?