Vanaf de installatie door KPN 2 jaar geleden valt de lijn vaak uit. KPN heeft mij nu laten weten dat InternetPlusBellen op mijn huisaansluiting niet storingvrij te maken is. Dus terug naar analoog of ISDN plus ADSL.Wie heeft hier ervaring mee en kan KPN dit zomaar doen ?