BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN internet plus bellen

Bijdrage door gebruiker
25-05-2007
2 reacties

sinds febr dit jaar hebben wij dus KPN internet plus bellen. Tot nu toe hebben we alleen maar prolemen hiervan. Het ene wordt opgelost en het volgende probleem kondigt zich al aan. Nu is het dus weer zo dat als ik aan het bellen ben, mensen geen ingesprek toon bij ons krijgen.....dit is al de 3e keer.....en weer moet ik zelf bellen en te lang wachten voordat het weer is opgelost. Klanten worden gewoon niet serieues genomen bij KPN....je bent gewoon een nummer!!

Nu kreeg ik een mail dat ik 2 maanden gratis bellen kreeg ter tegemoetkoming. Ik betaal nu 24,95 per maand! Maar 2 maanden gratis bellen....de regel is dan dat je 10,00 per maand vergoed krijgt....dus nog eens niet je volledige abonnementskosten.

Als je belt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd....ik ben nu zo nijdig dat niemand ons helpt en serieus neemt.

Ik heb het helemaal gehad met KPN!!!!!!!!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.