BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

KPN internet+bellen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
29-01-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

Ben er ingetrapt om internet+bellen van KPN te nemen.

Vanaf november een maand lang geen Email ontvangen , het spam filter van KPN hield alles tegen en weg email.

Daarna, 14 dagen geleden ,stopte mijn telefoonverbinding ermee.

Kon wel bellen maar niet meer gebeld worden.

elke dag s'ochtends op mijn werk en s'avonds thuis de helpdesk gebeld.

Beloftes gedaan door de HD maar er gebeurde gewoon niets.

vorige week na een aantal tips van de HD uitgevoerd te hebben , ik had ook al 2x gemaild met een klacht , deed de verbinding het helemaal niet meer.

Heb nu mijn abonnement wegens wanprestatie KPN per direct opgezegd en toen kwamen ze met het antwoord dat ze er iets aan gingen doen , na 12 dagen dus , maar heb gereageerd dat dit dus nu niet meer hoeft.

Dit was afgelopen donderdag en normaal reageren ze , zeggen ze , binnen 2 dagen , niet dus.

Heeft iemand nog een tip.

Heb me nu dus aangemeld bij Casema met een nieuw nummer want het oude blijkt op het oude net en het digitale net onvindbaar.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.