Onlangs heb ik een T-mobile 3g mobiel internet abonement waar ik tevreden over ben, echter deze werkt zeer traag bij enkele vd Valk vestigingen. Middels zoeken op internet er achter gekomen dat in en om verschillende vd valk vestigen een zodanig sterk KPN signaal bestaat dat andere providers worden 'weggedrukt' ondanks de aanwezigheid van steunzenders dicht in de buurt ! Bij andere hotspot van andere providers locaties, bv AC heb ik hier geen last van en functioneert mijn verbinding naar wens met een goede snelheid
In mijn ogen is dit een oneerlijke situatie, waarvan ik mij afvraag wie hier 'schuldig' aan is.
Ik verdenk vd Valk hiervan wel, omdat bij het neerleggen van mijn klacht bij management van drie vd valk vestigen ik vrijwel direct meerdere login kaartjes van KPN kreeg zonder hiervoor te hoeven betalen, op zich goede service, maar ik wil gewoon met mijn eigen (beveiligde) verbinding kunnen werken. Uiteraard vertelde men mij met een strak gezicht, deze klacht nog nooit eerder te hebben gehoord
Mijn vraag aan Kassa, mag KPN / vd Valk een dusdanig sterk signaal creeeren dat ik mijn eigen abonnement niet eens kan gebruiken.
Als dat mag zijn ze wel een klant kwijt ik heb namelijk geen zin om elke keer te klagen........