Op 13 juni jl. wil ik mijn contract wat al jaren bij kpn loopt verlengen middels internet en kies daarbij voor de mogelijkheid van 2 jaar en een nieuwe telefoon. alles ingevuld zou ik hiervoor een bevestigings mail krijgen nooit ontvangen de dag erna gebeld dat ik niets ontvangen heb toen telefonisch alles aangegeven en kon ik naar de hi winkel in de buurt gaan om daar mijn telefoon kosteloos te halen. daar aangekomen (ik ben 74 en had net mijn heup gebroken) blijkt dat ik daar 200 euro moet bijbetalen voor het toestel wat mij gratis is beloofd. dus wederom gebeld ja fout van degeen die ik aan de telefoon had dus telefonisch verlengd en de dag erop eindelijk mijn toestel en verlenging ontvangen. echter nu komt het na 3 maand geeft mijn uitgezochte blackberry torch 9800 de geest hij wordt bloedheet is niet meer vast te houden. direkt gebeld met klantenservice ik word te woord gestaan. nadat ik contract probleem/ fout mail adres heb uitgelegd krijg ik het antwoord, de telefoon is zo nieuw dat is geen enkel probleem gewoon even op internet service formulier invullen en met een week heeft u vermoedelijk een nieuwe telefoon. zo gezegd zo gedaan en uiteraard ik krijg geen service nummer omdat er een foutief mailadres in hi staat wederom gebeld zelf het voorstel gedaan naar de hi winkel te gaan en hier de telefoon in te leveren antwoord ja graag dan sturen zij hem op. In de winkel telefoon ingeleverd. telefoon is opgestuurd en krijg dan een bericht dat er geen garantie is en dat er een kostenopgaaf volgt dit wel op een goed nieuw door mij doorgegeven mailadres! wederom met hi gebeld krijg daar het antwoord dat komt omdat je geen bon of een verlengingscopy contract hebt meegestuurd dus helaas pindakaas en de verbinding wordt verbroken, omdat de dame het ook niet meer weet. kortom weer gebeld! super te woord gestaan het hele verhaal weer uitgelegd en het advies gekregen naar de hi winkel te gaan een copy van mijn verlenging te vragen deze na te laten sturen na E-repair en klaar is kees. vandaag ontvang ik eindelijk een mail met de geraamde kosten 213,01 euro voor een toestel van 3 maand oud omdat er geen bonnen bij zitten dus ik denk laat ik voor dat mijn dochter eea haalt even bellen wat blijkt nu weer een copy contracht staat op de mail destijds, jaaa fout mail adres van hi. (dit was overigens niet te wijzigen alleen schriftelijk) ik moet maar de mail met de kosten die ze wel naar het goede adres zenden niet accepteren me toestel terug laten sturen en dan met copy het toestel opnieuw ter reparatie aanbieden dus weer wegzenden. het namailen wat klantenservice dame nr 4 heeft gezegd is onzin en niet mogelijk. gevolg ik word boos. vraag naar haar meerdere deze aan de lijn gekregen het hele verhaal weer uitgelegd en wat schetst mijn verbazing dame 4 en 5 hebben gezegd een copy bij de winkel halen volgens dame 6 (de meerdere) is dit niet mogelijk en moet ik deze uit mijn gna gna mail die halen. of inloggen in kpn hi ja tuurlijk de inloggegevens worden ook naar dat foutieve mailadres gestuurd Toen ik dat aanhaalde werd me verteld dat kan de technische dienst wel oplossen maar ja dan bentu u wel alle mail kwijt, en dat haar medewerkers foute antwoorden geven tja dat kan ze niet helpen en nee er is geen adres waar ik deze enorme klacht en kleunen van HI-klantenservice kan heen zenden zij bepaald. gevolg 6 personen geven allen andere info en uiteindelijk krijg ik een toestel van 3 maand oud ongerepareerd retour DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN!!!! HELP