BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN glasvezel upgrade

Bijdrage door gebruiker
14-05-2013
2 reacties
Op vrijdag 3 mei j.l. heb ik telefonisch om een upgrade gevraagd van mijn glasvezel abonnement van standaard naar premium. Ook vroeg ik mijn telefoonabonnement te wijzigen van Belonbeperkt naar standaard.

De belofte was toen: binnen 24 uur is het in orde. Na 24 uur was er echter nog helemaal niets mee gebeurd. Wel was het opname pakket opeens verdwenen.

Sindsdien vele malen via twitter contact opgenomen met @KPNwebcare. Veel beloften gehad, maar geen oplossing. Op donderdag boos de klantenservice gebeld, waarop een medewerker beloofde de status van de melding te wijzigen in: prioriteit. Dan zou de technische afdeling op vrijdag aan de slag gaan om het probleem op te lossen, wat niet gebeurd is.

Steeds bozer geworden op @KPNwebcare ivm de loze beloften, maar deze afd. reageert nogal klantonvriendelijk. Men weigert op mijn verzoek de status van de aanvraag te checken.

Heb er inmiddels schoon genoeg van en overweeg mijn abonnement bij KPN volledig te beëindigen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.