HalloIk heb op 19 juni 2006 een Sony Ericsson toestel bij de lokale primafoon gekocht. Hierop zit standaard een jaar garantie, dat omschreven wordt op het garantiecertificaat als "1 jaar volledige garantie bij defecten, reparatie binnen 10 werkdagen". Op 19 oktober, 4 maandan na aankoop, hield het toestel er ineens mee op. De eerste reparatie, die 3 weken duurde is inmiddels achter de rug, zonder resultaat want het toestel doet nog steeds helemaal niets. Bij de Primafoonwinkel hebben ze beloofd het toestel nogmaals op te sturen. Toen ik vroeg of het niet gewoon aan de batterij lag, werd mij verteld dat dat niet te hopen is, want op de batterij zit slechts 3 maanden garantie. Kan dat zo maar? Ik koop de batterij bij het toestel, waar een jaar garantie op zit. Dit werd mij aangeboden als zijnde één product, en de verkoper noch het garantiebewijs hebben aangegeven dat die garantie niet op de batterij geldt. De heren van de Primafoon zeggen vervolgens "dat dat nu eenmaal altijd zo is". Hoe rechtsgeldig is die bewering, als er verder bij de aankoop niets over gezegd werd? Groeten Rick