Dag,
Ik heb een conflict met KPN, in verband met het lopende mobiel internet abonnement.
Doordat hun software niet goed werkt. En hun MijnKPN omgeving ook niet. Heb ik er geen zicht op hoeveel data ik verbruik.
Op 50% verbruik zou ik een SMS'je ontvangen. Ik denk al over de 50% te zijn. Maar heb geen SMS bericht ontvangen.
Ik heb de problemen bij KPN aangekaart. KPN stelt dat via MijnKPN een actueel inzicht kan krijgen in mijn verbruik. Dit komt KPN niet na. En ik krijg geen antwoord op mijn vraag of reactie op het aankaarten van dit probleem.
Het buiten de bundel tarief is 0,08ct per MB. Ruim 80 euro per GB. Terwijl het binnen de bundel maar 9 euro per GB kost (minder zelfs want de eerste maand gaat er 50% korting af).
Nu wil ik best betalen voor mijn daadwerkelijke verbruik. Maar aangezien ik zoals al aangegeven geen zicht heb op mijn verbruik, ben ik niet van plan om eventueel het belachelijk hoge buiten de bundel tarief te gaan betalen.
Zie ook hier voor nog meer "gedoe met KPN".
Met vriendelijke groet,
Sjoerd Kuilman