BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN factuur onduidelijk / overlap

Bijdrage door gebruiker
24-10-2008
5 reacties

Vandaag kreeg ik dan weer een rekening van KPN binnen. Het gaat om een factuur van KPN Mobiel Sim Only. Tot mijn grote verbazing staat daar een bedrag van bijna € 85. Volgens deze rekening ben ik voor 336 smsjes ongeveer 52€ kwijt!! Terwijl ik toch echt 325 sms / min voor 22€ heb...Na flink wat gezoek bij mijn KPN en online factuur gebeuren ben ik er denk ik uit wat het is. Op mijn factuur staan periodieke kosten en verbruik. Nu zijn deze periodieke kosten per maand, gerekend van de 1e tot de laatste dag van de maand. Het verbruik daarentegen is gerekend van de 13e tot de 13e van de maand. Kortom, volgens de specificaties heb ik van de 13e tot de 19e binnen de bundel gesmst, vervolgens tot de 1e buiten de bundel (120 smsjes voor 4x zo duur) en vervolgens weer binnen de bundel... Dit kunnen ze zo toch niet maken? Ik dacht mooi, het is de 13e, ik heb weer een volledige bundel. Blijkt deze al de 1e in te zijn gegaan en ook al flink verbruikt!!Wat kan ik hier tegen doen, kan ik hiervoor een klacht indienen bij KPN?Volgens de KPN voorwaarden:Uw volledige belbundel gaat niet vanaf dag 1 van uw aansluitingvolledig in. U krijgt dus niet meteen de beschikking over uw volledigebelbundel. Deze wordt op bepaalde data in de maand volledig geactiveerd(vaak de eerste dag van de maand). Wacht op uw eerste factuur om tezien op welke datum uw volledige belbundel wordt bijgeschreven of neemcontact op met de klantenservice van KPN.Wat volgens mij betekend dat ze ook het verbruik van de 1e tot de laatste dag van de maand moeten meten....

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.