BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kpn experia modem

Bijdrage door gebruiker
20-04-2010
33 reacties
Hallo specialisten,\
Een familielid van mij heeft internet,bellen van KPN-HETNET.Heeft daarvoor een nieuw modem ontvangen.De grijze EXPERIA.Vanaf dat moment id het gesodemieter begonnen.Zowat elke dag is de verbinding verbroken.Geen telefoon,geen internet.Na reset(stekker uit stopcontact) is het weer goed.Soms tot de dag erna,soms tot 2 dagen erna.Ik heb alles gecontroleerd.Alles is perfect aangesloten.KPN-klantenservice zegt dat het modem direct bij de inkomende lijn moet hangen.Lijkt me kluchtig,want de vorige Experia modem stond op dezelfde plek als de oude.Nu is de kabel vanaf de huisaansluiting tot aan het modem nog geen 3 meter.Dit lijkt me niet te lang.Volgens mij is het nieuwe modem niet in orde.Heeft iemand ervaring met dit probleem,of zelf het probleem gehad.
Groeten van Piet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.