Heel Brummen over op glasvezel....eindelijk december aansluitingen....en toen ging het mis....monteur kon geen signaal krijgen....zou terugkomen.....nooit meer gezien. Januari: Wij komen u aansluiten....(KickXl)......nou volgs mij lukt dat niet, want.... Nee meneer gaat goed komne...Nou neen niet dus, Na twee weken zonder telefoon (al overgezet....dat wel) en heen en we gebel en provider de ' onderaannemers ' zou aansturen (Reggefiber , Koning & Hartman + Kpn)' nog niets. Toen maar zelf boos die onderaannemers aangesproken en zie binnen 5 minuten wEl signaal en probleemloos verbinding. Bleek kruising op de lijn, hetgeen ik al vanaf december hen probeerde duidelijk te maken.
Maar na een dikke week probleemloos internet,telefoon en digiTV, op vrijdag 27 januari , half twee, ineens alles dood.... Gebeld met provider..., nee voor het weekend lukt denk ik niet.....( volgens mij had men in de centrale de lijn weer gewijzigd...) . Bellen op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag.....helemaal geen effect...Ja men was heel druk bezig...en vrijdagmiddag komt de mededeling, dat er nu toch echt verbinding moet zijn.... "U moet de kabels aansluiten mijnheer...." Maar die zijn er helemaal niet uitgeweest.....?? Het helpt allemaal niet, nog geen signaal....hoe vaak ik het modem ook reset ...
En nu vrijdagmiddag half 4 ga ik weer een weekend in zonder internet, TV, radio en telefoon..... Maandag zullen we het oppakken mijnheer!?...
Is het niet godgeklaagd dat er zo met klanten wordt omgesprongen.....
Kassa , wat kunnen jullie voor mij doen..???
Herman van Meerem, Brummen