BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN en KPN glasvezel: 1 bedrijf of 2 bedrijven? Als er maar iets verdiend kan worden..

Bijdrage door gebruiker
22-08-2011
4 reacties
Beste lezers,
Ik heb een issue met KPN en benieuwd naar jullie reactie: heeft u dit ook meegemaakt? Hoe heeft u het opgelost? Welke juridische stappen kunnen er ondernomen worden? Kan privé tijd en kosten ook geclaimd worden?

Vorige maand ben ik verhuisd. Om te zorgen dat mijn internet en tv bij KPN tijdig verhuisd werd heb ik contact opgenomen met KPN. Ik ben toen doorverbonden met de afdeling verkoop. Deze verkoper heeft met mij huidige contracten/diensten doorgelopen en geadviseerd om digitenne te vervangen door interactieve tv en internet eerst via de koper te laten verlopen en dan via de glasvezel. Ik heb er een nacht over nagedacht en de nieuwe pakketen die dag erna bij KPN aangevraagd.

Er ging iets niet zoals was afgesproken en heb toen achter KPN aangebeld. Tijdens de gesprekken werden verschillende verhalen verteld, toen heb ik uiteindelijk via de internet site van KPN de aanvragen geannuleerd.

Om e.e.a. te verifiëren heb ik er achter aangebeld. Pas toen is de annulering geactiveerd. Nu blijkt dat KPN en KPN Glasvezel twee verschillende bedrijven zijn. De interactieve tv en internet via de koper is via de KPN.nl wel opgezegd het glasvezel niet. Terwijl het pakket wel door 1 medewerker werd verkocht.

KPN glasvezel zegt niet te kunnen opzeggen omdat de annuleringstermijn is overschreden. Na vijf medewerkers (sommige waren agressief, asociaal en konden niet luisteren) van Glasvezel te hebben gesproken heb ik contact opgenomen met de verkoop desk van KPN, deze had mijn immers het pakket verkocht. De verkoopdesk verwijst mij continu naar KPN glasvezel. Een typisch geval van het kastje naar de muur en de klant is de dupe. KPN komt niet met een oplossing, ik wil geen klant meer zijn van KPN en glasvezel kan pas over 6 maanden worden geleverd (volgens sommige KPN medewerkers is het nu al beschikbaar volgens andere KPN medewerkers duurt het nog langer)

Graag jullie mening/oplossing op bovenstaand verhaal.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.