Beste kassa,
Ik zit met het volgende probleem.
Een jaar of 5-6 geleden heeft mijn ex man op zijn naam, een abonnement afgesloten bij de KPN voor digitenne. De kosten van dit abonnement werden automatisch van een op mijn naam gestelde rekeing afgeschreven. Eind 2007 zijn wij gescheiden en begin 2008 werd onze gezamelijke woning verkocht. Alle lopende abonnementen werden opgezegd, zo ook het Digitenne abonnement. Ik heb daarvan een eind afrekening ontvangen van 40 euro en 67 cent op 16/04/2008.
Op 26/5 , 25/06 en 28/07 2008 werd 12,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb in juni 2006 toen telefonisch contact gezocht met de klanten service. Het zou in orde worden gemaakt omdat iid het abonnement was opgezegd. Maar 25-09 2008 werd er 17,50 afgeschreven. De facuturen kwamen op het oude adres aan, dus ik zag dit alleen op mijn rekeining afschrift. Om een lang verhaal kort te maken. in totaal is er een bedrag van 864,80 van mijn rekening afgeschreven nadat ik 16/04/2008 de eind afrekening heb ontvangen. Ik heb diverse malen gebeld en ben netjes te woord gestaan ook al zat ik soms te huilen aan de telefoon. Ik heb twee aangetekende brieven gestuurd. Ondanks vermelding van mijn nieuwe adres, werd de retour brief naar mijn oude adres gestuurd (!!) Ik kreeg hierdoor het gevoel dat mijn brief niet serieus genomen werd. Ik heb toen weer gebeld en er werd gezegd dit keer dat ik een handtekening van mijn ex man nodig had om het abonnement op te zeggen. MAAR het abonnement was in 2008 al opgezegd ( met handtekening van mijn ex man!!) Elke maand word er op dit moment een bedrag van 21,50 van mijn rekening af geschreven. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Mijn huidige man heeft ooit zoiets met de eneco aan de hand gehad, en werd toen door plaatsing op de kassa site, meteen goed geholpen door de eneco. Ik hoop heel erg dat er iemand van de KPN mee leest, en mij via deze weg kan helpen... want bellen en brieven schrijven lukt niet. Ik krijg steeds iemand anders aan de lijn aan wie ik mijn verhaal moet uitleggen. en ondanks dat het abonnement in 2008 is opgezegd lijkt men dit niet te snappen... en stuurt men nog steeds post naar mijn oude adres waar ik al ruim 4 jaar niet mee woonachtig ben. HELP!
mvg, Lisette