BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN contract

Bijdrage door gebruiker
26-11-2013
8 reacties
Ik probeerde gisteren mijn vaste lijn op te zeggen... Ik kreeg te horen dat ik te laat was "zakelijk abonnement kent opzeg termijn van 3 maanden.
Nu zit ik weer vast aan een (stilzwijgend verlengd) contract.
Wat kan ik doen om zo snel mogelijk af te komen van dit contract.
Hieronder KPN bericht

Contract einddatum

U kunt hier de contractvervaldatum bekijken per telefoonnummer.
De contractvervaldatum is gebaseerd op de aansluitdatum van uw telefoonlijn.

Indien u een 2 of 3-jarig contract heeft dan geldt de datum waarop de korting is geactiveerd.

Bij bepaling van de contractvervaldatum is rekening gehouden met een opzegtermijn van 3 maanden. Indien het contract 3 maanden voor het einde van de looptijd niet is opgezegd dan wordt het contract automatisch verlengd met een jaar.

Indien u een antwoordkaart heeft ingestuurd kan het zijn dat uw gemaakte keuze nog verwerkt dient te worden en daarmee hier nog niet zichtbaar is.
Telefoonnummer Contracttermijn Contractvervaldatum
[edit redactie] 1 jaar 04-02-2015
(Ik stuurde een mail naar KPN) Zo'n 7 maanden geleden heb ik mijn contract willen opzeggen via uw opzegnummer 0800 0403. Uw medewerker gaf mij te kennen dat ik twee maanden voor het verstrijken van de einddatum via datzelfde nummer mijn opzegging moest doorgeven. Nu heb ik deze morgen mijn vaste lijn willen opzeggen (i.v.m. veelvuldig verblijf buitenland wil ik geen vaste aansluiting meer).... krijg ik te horen opzegtermijn is 3 maanden. Hierbij mijn verzoek alsnog mijn contract te kunnen beeindigen op 4 februari 2014 Met vriendelijke groet, A.P. [edit redactie]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.