na 2 jaar internetplusbellen bij kpn besloot ik om gebruik te maken van een "mooie" aktie en ook interaktieve tv bij te nemen. Ik ging voor het alles in één extra pakket.
Ik heb specifiek gevraagd wat ik NA de aktie periode zou moeten betalen en ik kreeg te horen 51 euro.
Ik wilde max. 55 euro betalen dus dat vond ik een goed bedrag. In de aktie periode(3 mnd.)zou ik voor het pakket 29,95 euro betalen. Van de aktieperiode heb ik niets gemerkt er ging gewoon 51 euro(ex. gesprekskosten tel.)van mijn rekening. In dec 2011 kreeg ik een brief dat door een adm.fout ik de aktieprijs niet heb betaald. Ik zou vanaf jan. t/m maart 29,95 betalen.
Nu heb ik een rek. van 85,11 euro gekregen omdat de aktie is afgelopen(ongeveer 3 euro gesprekskosten).
Na een kwartier aanhouden op hun 0900nr. heb ik afgebeld en een mail gestuurd. Het antwoord was dat de aktie was afgelopen en dat ik nu ook gesprekskst. had vandaar de hoge rekening! Ook zou ik een pakket extra zenders hebben geactiveerd?!
Dit klopt dus absoluut niet. Ik heb niets veranderd omdat ik alles prima vond. Maar nu blijkt dat:
1. de inhoud van mijn pakket is veranderd
2. de extra zenders tijdens de aktie gratis waren maar kpn was "vergeten" om dat aan mij te vertellen
Verder kreeg ik ook in dec. vorig jaar dat het belonbeperkt abonnement met 5!! euro is verhoogd niet eens 2,50 NEEN meteen met 5 euro. Goed daar kon ik nog meeleven maar een pakket van 85 euro hoef ik beslist niet hoe interaktief het ook niet zou zijn ik ben niet gestoord!
Mijn kinderen waren wel blij met een zender met NIET na gesynchroniseerde cartoons, hebben een hekel aan cartoonnetwork(ned.)en nickolodeon(ned.)!
Maar zij kunnen ook gewoon via internet eng/am. cartoons kijken dus daarvoor hoeven wij GEEN BELACHELIJK DUUR pakket. Verder vind ik het toch misleidend van kpn om het pakket een ALLES in een pakket te noemen terwijl het dat gewoon NIET is!
Ik wilde dus van het pakket af maar natuurlijk draait kpn weer in allerlei bochten om dat vooral niet te doen. Nadat ik 2x naar hun gemailed had kreeg ik plotseling de melding dat het emailadres niet meer in gebruik is?? Snapt iemand dat nou?? Ik heb toch weer een mail daarnaar toe gestuurd en kreeg een zgn. aut.response. Ik ben niet achterlijk dus ik weet dat dit niet klopt. Men vind waarschijnlijk dat ik te lastig word dus proberen zij op deze laffe manier van mij af te komen! Ik heb ook bij hun twitter team mijn beklag gedaan en voorlopig zijn ze niet van mij af! Ik wil door dit onprofessioneel gedrag van zo'n groot bedrijf het TOTALE pakket opzeggen enwel met onmiddellijke ingang, zonder extra kosten!
Ik ben benieuwd als er anderen zijn met een soortgelijke ervaring(zal vast wel, kpn kennende!)