BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KPN abonnement

Bijdrage door gebruiker
25-02-2014
2 reacties
Op 2 februari heeft KPN mijn abonnement afgesloten, heb na tel. Contact alle openstaande facturen (dec. Jan, ) betaald .

Helpdesk gaf aan dat ik na 3 dagen weer kon bellen .

Op 25 febr. Nog steeds afgesloten, helpdesk gaf aan dat per 2 febr. Mijn abonnement IS OPGEHEVEN EN IK DE OPENSTAANDE REKENINGEN VAN MAART 2014 T/M november 2015 moet betalen .

KAN DIT ZOMAAR, EEN ABONNEMENT OPZEGGEN EN HET DAN TOCH, VOOR DE RESTERENDE LOOPTIJD , IN REKENING BRENGEN .?

N.B. Ik ben volkomen bereid van het abonnement gebruik te gaan maken, DIT BLEEK, OOK Na BETALING, ONMogelijk !
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.